torsdag 13 juni 2013

Prydnadskuddar

Nu ryker de blå kuddarna till stugan - för gott!

Oj så trevlig skolavslutning vi hade i går. Efter att vi avslutat lunchen hos oss blev det grillning hos grannarna. Mannen i huset är en riktig grillentusiast och hade långkört en hel Entricote hela dagen. Galet gott!!!!
Inte mindre än 13 barn och 12 vuxna. Barnen sprang i vattenspridaren nästan hela kvällen.

Det roliga varar knappast länge. I natt har det regnat.
Soffkuddarna är blöta, igen. 
Glömmer dem ute konstant och vill därför inte köpa dyra finkuddar dit.
Tänkte mig dem i dagbädden ute på verandan (i stugan) när jag köpte dem. 
Men de hamnade hemma och nu har jag tröttnat. 
HM home är duktiga på kuddar till en mycket ringa slant. Ovanstående kommer också därifrån.
Har ägnat morgonen åt att leta nya. Det var ganska utplockat vilket var synd men jag beslutade mig ändå för djurtema i gult.


Så fick det bli. Nu finns de på posten att hämta när vi kommer hem och jobbar några dagar i juli:-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar