torsdag 20 juni 2013

Kaxås

Äntligen uppe!!

Jag körde som sagt hela familjen upp till Jämtland i hällande spöregn.
Maken var på personalfest så jag packade, städade och satt bakom ratten de 60 milen som vi har till vårt sommarparadis.

Tekniken funkar inte!
Har köpt mig en ny kamera som jag inte riktigt förstår mig på.

Wifi finns inte och uppkopplingen sker via telefon. Går sådär.
Blogg via telefonen.
Fungerar inte heller.

Men vi har det underbart.
Sol och hysteriskt med människor.
Sommarinvigning på verandan ikväll.

Den enda bilden jag har på telefonen eftersom jag lekt med min kamera i dag,, och inte får kontakt den vägen ut i etern..

Silltårta och gubbröra finns i kylen.
Kanske visas de i morgon:-)

Annars åker jag till byn och kopplar upp mig senare.
Svårt att blogga på landet!

Glad midsommar alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar