tisdag 11 juni 2013

Isabel Marant - Hos HM och i Uppsala

Ingenstans, Ingenstans, Överallt

bild:GoRunway

I min värld dök hon upp för bara något år sedan som ett vackert litet rött armband med tofs på väninnans handled. Gick och dreglade i hennes butiker när vi var i Paris i höstas. 
Sett hennes snygga kläder i magazin på kända människor.
Noterat plagiaten i små och stora varuhus.
Men där tog det ganska stop. Till Nu.
Idag gick HM ut med höstens design samarbete.
Isabel Marant.
Så rätt!!
Igen.

En annan som prickat rätt, igen, är väninnan.
Hon sökte som en av 200!! butiker i Norden om att få bli återförsäljare till 
Étoile Isabel Marant.
Endast 10 av dessa 200 fick skicka in en formell ansökan med bilder på butik, omsättningssiffror, övriga märken etc. Klart att hon var med där.
Och hon fick det!
Efter jul finns Étoile Isabel Marant på Herta.
Grattis Hanna!!
Vinnarbilderna på butiken ser ni här:-)


I dag firar jag exakt 30 dagar som bloggare. 
Är fortfarande total amatör, har inte riktigt fått ordning på min sida. Behöver VERKLIGEN köpa en kamera. Är helt ny och novis i denna värld. 
Men jag har till skrivande stund haft 3164 st sidvisningar. Att jämföra med Sveriges största och mest prisbelönta livsstilsbloggar som ligger runt 300 000 per månad är det ju inte så mycket att skryta med men jag är överväldigad att ni hittat hit.
Tack.
Nu hoppas jag på nästa månad och är nyfiken på vad som händer då för det här är fantastiskt roligt!
Vi ses i morgon. Då är det skolavslutning och jag ska ha lunch för 4 familjer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar