måndag 25 augusti 2014

Sugen på Meze?

Välkommen till mig!

På fredag slår jag upp dörrarna för höstens första öppethus.
POMPdeLUX har i år lyckats med i min smak den finaste kollektionen ever.
ALLT,, jag menar verkligen precis ALLT är helt fantastiskt!!
Klart jag vill fira det med er!!

Har köpt mig en mixer som ska få jobba Meze. Så kl 16 fredagen den 29/8 fram till 19 är ni välkomna på bubblor och plock i orientaliskt tema. Självklart kommer recepten för er som vill ha här på bloggen så småningom.
På söndag den 31/8 bjuds det på fika och öppethus också för er som är upptagna på fredag.
Mellan kl 16-18.
Sen kommer jag nog stupa i säng efter en tokintensiv POMP helg.

Har premiärfirat lite själv genom att fynda ett par stilettos i ponyskin från Lindeberg. Hoppas, hoppas de passar för de vill jag ha roligt i i höst:-)
Måste ju också lägga upp lite bilder på söta barn i POMP kläder när jag ändå är på G:-)




Bilderna är knyckta direkt från katalogen som ni ser:-)
Vill ni titta på hela hittar ni den på; http://ipaper.ipapercms.dk/POMPdeLUX/SE/AUTUMNWINTER14/

Nu måste jag hoppa in i duschen för snart väntas 40 årskalas på Stationen. 
Busigt, en måndag:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar