söndag 31 augusti 2014

Här vill jag gömma mig

Försökte ju snacka med min arbetsgivare om begränsad arbetstid men eftersom jag är min alldeles egna lyssnade det örat dåligt:-)

Men visst är det frestande gömställe detta!
En bok, en kopp pukka the och så bara jag i denna soffa. Minst en halvdag:-) Bilden är snodd på pinterest.
Det får bli en annan dag för nu ska jag flänga till ännu en fantastisk Pomp värdinna som fixat söndagsbrunch och bjudit huset fullt bara för dessa helt underbara kläder!
I eftermiddag är du varmt välkommen till mig på öppethus mellan 16-18.
Granelidsvägen 55. 

Det är så roligt att se hur ni uppskattat höstkollektionen lika mycket som mig:-)
I går blev det nästan lynchstämning när en kofta tagit slut i största storleken;-)

I kväll ska jag dessutom knåpa i hop ett inlägg med recept på supermumsiga filodegspajer med marscapone och feta.
De försvann i ett nafs på fredagens Aw /mingel /öppethus:-)

Ha en bra dag! Jag riktar blicken framåt men njuter av stunden:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar