tisdag 24 september 2013

Periodare och stolproblem löst.

Träna har sin tid, måla har sin.

Jag lyckas aldrig kombinera mina perioder.

Just nu är det knackigt med gymmet, knackigt med mycket annat också för den delen.
Men kreativiteten blomstrar och min man med den.
Han är helt underbar min älskling. Som hakar på, ställer upp och GÖR!!

I kväll fick han inte ledigt före midnatt. Runt på alla fyra med en pensel i hand.
Det är kärlek!


Och ändå större kärlek är det nog att Han tittade på mina nya köksstolar och tyckte de var fantastiska. 
Trots att merparten av vännernas föräldrar verkar ha haft liknande innan de körts till tippen och de inte kostade mer än 20 kronor på Kupan (eller var det just därför).

De var ju som gjorda för vårt eklektiska hem, som det nu så fint kallas..

Vad tycker ni? 

Kameran har jag inte hunnit ta ner från hyllan ens de senaste dagarna så ni får tillsvidare hålla till godo med grusiga mobilbilder..

Nu vill jag bara ha två till så är köksstolsproblemet löst, för stunden i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar