söndag 1 september 2013

Första veckan med POMP avklarad.

Trött och glad

Hjälp vilken vecka.
Lycklig över att det gått bra och taggad att kämpa vidare.
Som jag kånkat, burit, släpat och pratat.
Helgens öppethus kändes lyckat och POMPdeLUX kan vara glada. 
90% av kunderna är helt nya inför märket.
Jag är ju glad för jag tror inte att någon kommer bli missnöjd.
I dag hade jag en strid ström av besökare. Vänner och helt nya ansikten i salig röra. 
Jag satt klistrad vid datorn och lade in nya kontaktuppgifter och ordrar hela dagen och hann varken fota eller mingla.
Först när det lugnat ner sig fick jag några snabba bilder.


Tur att det fanns fika så det räckte till alla.
Maken, ordentligt trött från gårdagens 40 års fest, fick agera köksa och fylla på.

Nu ska jag sova långa sköna timmar och ladda om. För i morgon drar det igång igen!
TACK alla som tog sig tid att komma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar