tisdag 10 september 2013

Man blir deppig som på beställning

Någon som känner igen sig?

Jag blir lite asocial, slutar köpa kläder och blir på dåligt humör när jag märker att vikten går upp i stället för ner.
Efter sommaren spänner mina jeans, jag har sålt min biljett till tjurruset och inte tränat på säkert tre veckor (har sin förklaring). Det är inte bra för humöret. Och det är bara mitt alldeles egna fel.
I dag börjar jag om på ny kula. Bodypump kl 12. 
Och så en helt underbart god ingefärskick på morgonen.

Testa den har smoothien:
0.5 banan
0.5 stort syrligt skalat äpple
1.5 cm ingefära
några isbitar 
0ch toppa med yoghurten du har hemma
jag tog mini samoa.

Mixa och njut. Med kaffe från nya bryggaren blir man glad på en gång.

Vad har jag gjort i stället för att träna kan man undra.
Sorterat, burit, kånkat och släpat runt POMPdeLUX kläder.

Men vem blir inte glad av det här?





Nu kommer det lugna der sig och jag har bara en visning veckan.
Tid för träning med andra ord.
Och tid för fler visningar.
Skicka ett meddelande om du vill att jag ska komma:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar