onsdag 28 augusti 2013

Glossy box

I dag är en sådan dag då solen är som finast ute men jag har på tok för mycket att göra inne för att ens tänka tanken på att gå ut.
Ska ju ha öppet hus för POMPdeLUX i helgen och då kan det ju vara bra om inte hela huset totalt rasat på insidan.
Skrev ju förra veckan om hur jag fått för mig att flytta runt lite allt möjligt i huset och åkte till Köpenhamn med innehållet av stora skåpet liggandes på golvet i gästrummet. Det är nog läge att börja plocka upp det nu. Och stryka, och tvätta..
Äter lunchen lite crispigt halvtinad. Ni vet en sådan där obestämbar låda med rester man halvhjärtat slänger in i micron och inte orkar värma klart. Äter den med gaffel ur djup tallrik och kommer säkert slänga hälften.

Precis en sådan här dag ÄLSKAR jag Glossyboxen. Den ligger i brevlådan tillsammans med en räkning och gör posthämtningen och lunchen så mycket mycket roligare.
Lager på lager får man öppna.
Vacker låda. Som också måste öppnas.
Silkespapper och rosett. I love:-)
Och så lite allt möjligt roligt på insidan. Reseförpackningar m schampo och balsam från redken är välkommet. Bodybutter från bodyshop. Nagellack (det får wilma) och lite smink.

Nu känns det roligare att städa igen.

Hoppas ni har haft en bättre dag!

3 kommentarer:

  1. Låter som du har en del att stå i! ;-) Förstår att du älskar Glossyboxen, vilken guldkant på onsdagen, liksom! Har jag möjlighet tittar jag gärna förbi hos dig i helgen, beror lite på hur fotbollsmatcher od ligger, samt att jag har en familjefotograferingi helgen. Men du kan väl maila mig din adress?
    //kram Victoria

    SvaraRadera
  2. Hej Viktoria
    Det skulle vara jätte roligt om du hinner titta förbi! Jag bor på granelidsvägen 55 i Gottsundagipen , lätt att hitta. 12-16 både lördag och söndag. Ta med barn eller fotbollsmammor eller vem du vill. Fika i trädgården:-)
    Kram

    SvaraRadera