måndag 20 maj 2013

Riviera mood

House of Lola

Jag har förmånen att känna de fantastiska tjejerna bakom House of Lola, jag skriver det med stolthet i orden för de är grymt duktiga!!

Anna berättade för inte allt för många år sedan att hon och hennes fd kollega Lottis skulle starta upp ett klädmärke. Jag fick glädjen att titta på några skisser och se tygprover och fick frågan om jag ville bli  en ambassadör för Lola. Jag trodde på deras idé från start och trots att de startade upp i djupaste finanskris har de exploderat i storlek och omsättning. Från att ha varit mest barnkläder har de nu en fantastisk kollektion till oss äldre flickor. Mjuka sköna kläder som passar alla. 
När jag packade väskan till Sälen i vintras insåg jag att det var uteslutande Lola efter skidbacken. Härliga klänningar som man ser fin ut i men som känns som skönaste mysdress. Kläder som håller år efter år. 
Det är oerhört smickrande att jag dessutom vid flera tillfällen fått äran att fotas i kollektionerna.
Ett bevis för att kläderna verkligen passar alla; både mig som är kurvig, rund och bystig och lilla Marie som är en nätt liten älva, Anna är lång och slank och så alla andra underbara tjejer som de har valt som Lola modeller.


I dag öppnar webshoppen för vårens höjdpunkt Riviera mood. Jag vill ha en 7 flower dress i mud. 
Har en likadande i svart som jag stortrivts i, färgat om efter typ hundra tvättar och fortfarande använder.
Det är ju så Lola är, kläder som håller år efter år och som man aldrig tröttnar  på. Jag måste bestämma mig idag för jag vet att just denna serie är en begränsad upplaga och är troligen slut redan i em. Titta och njut:  http://www.houseoflola.se/slider-i-84.aspx


Vem vill inte ro över sjön och köpa glass i en sådan här??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar