onsdag 31 juli 2013

Bloggsurf de lux

Vilken tur att det blev dåligt väder!

Packade lunchen i kylväska och tog oss till stranden. Optimistiskt val.
Isande vindar och slutligen regnstänk som fick oss ge upp.

Tindra har fått titta på en film och jag har frossat i blogginlägg jag inte hunnit läsa.
Ser fram mot hösten inser jag.
Ska hugga tag i hallgolvet och tv-rummet uppe så snart sommaren är över.

Är speciellt förtjust i Hillevi.
Tror jag byter ut stålbenen på Bestå skåpen till glada gula.
Kommer pigga upp vårt fantastiskt tråkiga tv rum. Ska göra en kontorsdel här uppe också.
Med litet skrivbord och Stringsystem i vitt över hela kortväggen.
Gillar stolarna från Hay massor.
En helvit AAC21 (tror jag den fina formpressade heter) vill jag ha vid det lilla skrivbordet..
Nu ska jag göra köttfärssås och spagetti till familjen.
Åh vad det är härligt med semestervardag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar