onsdag 14 augusti 2013

Formex och en färgstark Elsa Billgren

I morgon blir en rolig dag!

Skrev ju att jag ville åka till Stockholm en torsdag för besök i Lotta Agatons butik.
I morgon blir det av. 
Härligt att inte behöva vänta så länge trots späckat schema.
Blir en sväng till Formexmässan också.
Underbara väninnan tar med mig på sin inköpsresa. 
Tror inte min lilla blogg skulle gett mig inträde, inbjudningarna lyser i alla fall med sin frånvaro.
Mässan är ju strikt för fackfolk och media så hon får bli min biljett in.
Jag ställer tacksamt väckarklockan och ser fram mot höstens nyheter.

Någon som garanterat fått egen inbjudan är Elsa Billgren.
Läste hennes blogginlägg från Artilleriet http://elsa.elle.se.
Berättade ju att hon och jag stod och fotade samtidigt i Göteborg för en vecka sedan.
Och jag kan konstatera att hennes kamera som smattrade högljutt gjorde ett fantastiskt mycket bättre jobb än min försiktiga mobil. 
Hennes tyllklänning gjorde sig dessutom oändligt mycket bättre på bild än min praktiska Lisebergsutstyrsel.


Jag har en bit kvar innan jag blir fullfjädrad bloggfotograf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar