måndag 30 juni 2014

Reafynd i grått

Tonårsrum

Tänk att vissa rum liksom aldrig blir bra. Man gör om och möblerar om och tapetserar om, flyttar in och flyttar ut möbler och gör om igen. Och blir inte nöjd ändå.

Dotterns rum är just så.
För några veckor sedan gjorde vi ett ryck igen och flyttade runt möblerna. Nu tror jag de får stå kvar ett tag men färgerna behöver harmoniseras. Grått blir nog bra och lite nya kuddar i sängen kanske hjälper.

Hittade dipdye textil nästan gratis på rea och det tror jag fröken preteen kan tycka om.
Ellos har ju jobbat hårt med att synas i massor av bloggforum. Välförtjänt, eller muta,, vad vet jag.
Har dissat ganska hårt i men ramlade dit till slut i alla fall.
Vi får väl se om det blir godkänt, annars får jag väl skicka tillbaka.
Vad tycker ni?




Rubbet för mindre än vad ett kuddfodral brukar kosta så det är väl att betrakta som ett fynd i alla fall.

Föll till föga för HMs marmorserie också. Tänkte att det är nog slut när jag väl bestämmer mig så jag slog till på några mini assietter. Har saknat det till Tindras och mina frukostar då vi mumsar miniformat.
Även det att betrakta som fynd även utan rea:-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar