tisdag 12 november 2013

Isabel Marant på HM

På onsdag smäller det!



Då kan alla sugna ställa sig i kön och fynda på HM.
Eller fynda.. det brukar ju kosta en slant även om man handlar HMs design kollektioner.
Jag har inte bestämt mig än. 
Om jag orkar, och om jag går dit är det inte för att storshoppa.
Jag håller mig nog en liten stund till för snart fylls ju favoritbutiken med Isabel Marant Etoile och det känns ju så mycket roligare och lite mer på riktigt.

Håll utkik på Herta, Hanna har ju prickat helt rätt även denna gång!
För att kredda henne lite extra så var ju hon en av de 10 butikerna av 200 sökande som ens fick skicka in en formell ansökan om att bli återförsäljare,, och klart hon tog det.

Och i väntan på Marant finns det så mycket fint i butiken att det är svårt att välja redan nu:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar