torsdag 7 november 2013

House of Lola 5 år

5års kalas

Firade Lottis och Anna i går. 
Dessa underbara, fantastiska, drivna, vackra tjejer som på 5 år lyckats bygga upp ett företag som är stort, riktigt stort! Med massor av anställda, ändå fler säljare ute i landet och en stor fanclub.

Det märktes tydligt i går. Biljetterna till kvällen hade tagit slut på nolltid och de hade garanterat kunnat fylla en lokal som var minst dubbelt så stor.
Var så glad att få vara med men också vemodig. Att jag lämnat Lola och hoppat rakt ut i tomma intet.
Det ar så härligt att få träffa alla tjejerna som jag fått glädjen att lära känna under åren. 
Riktiga fin tjejer!! 
Och det är då vemodet kommer. Att jag inte längre är en del i detta.
Första året, kick of för oss 10 ambassadörer i lånad lägenhet i Stockholm. Fotografering i en park och Wilma var en liten linslus. 
Favorittröjan till dottern, tröjan som fortfarande finns kvar och är sparad till yngsta. Ljusgrå med vita prickar och cerise kant.
Åren som varit, visningar jag haft och vänner som efterlyst inbjudan till när Anna kommer. LolaAnna:-)
Och fantastiskt roliga fotograferingar när jag,, JAG, fått vara med. Det finns ingen fotograf som är så inspirerande som Lottis. Och snabb tack och lov.
Fotade pyamasar och linnen i ett utkylt stall bland höbalar. Bilderna blev underbara. Vi skrattade mest.


Igår fick vi njuta av en fantastisk festkväll i alla fall. 
Med bubbel, värsta stora goodiebagen, Pernilla Anderssons skönsång,, hon är verkligen så bra!! Och på ngt sätt fick jag i hop det med att hon ändå kanske kan passa i hop med Dregen efter att ha sett henne live.  
Och så modevisning, där är jag dock ändå kanske är lite tacksam att jag inte stod på catwalken eftersom min senaste veckas 5:2 inte riktigt haft den effekt som skulle behövas för ett sådant projekt..
De var så duktiga tjejerna, och snygga. Jag blev helt såld på en cool, svart, hellång plyschklänning som kommer som november nyhet. 
Den är redan paxad,, i smyg. Av Marie, grannen, som är Lolas underbara ansikte på så många bilder.


Nu ser jag med spänning fram mot kommande 5 år och vad Anna och Lottis kan göra med Lola. Har de lyckats med allt detta hittills kan jag bara ana...
Idag kom killkläderna som maken efterlyst i så många år.

Jag vill med detta säga GRATTIS! Ni är fantastiska!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar