onsdag 30 oktober 2013

Stylist, är det trist??

Antingen följer jag fel bloggar eller så är de fullständigt homogena i sin smak?


Veckan har fullständigt ÖVERÖSTS av inlägg om Elinkicken från Jönköping som har sin lägenhet ute till försäljning. 

Jag håller med,, sjukt snygga bilder. 
Men ack så trist. Lika lika lika ÖVERALLT. 
I varje blogg, varje inlägg, oavsett författare.
Eams eller Thonet, vita golv, skrynkligt linne och så en släpkärra med pynt från artilleriet eller dylikt.

Tror ni jag följer hennes insta nu? 
KLART jag gör:-)
Och visst vill jag också tassa runt i ett snygg-vitt hem utan tillstymmelse till ngt förlegat shabbyvitt. 
Ni ser ju själva, (om jag snabbt visar hennes instagram via telefonen) svårt att bli mer enhetligt stilsäkert..


Själv har jag en bit kvar. 
Jag som trodde jag gillar vitt är tydligen gul, som hösten..
Och så får det väl förbli ngn månad till:-)


Och självklart skulle ingen bli gladare än jag om du vill följa min instagram med:-)
Du hittar den som  Caisas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar