lördag 19 oktober 2013

40års kalas och en alldeles underbar höstdag.

Det pirrar av förväntan

Som det ska göra när en mycket god vän fyller 40.
Var förbi idag och lämnade lite godsaker som jag lovat baka och fick samtidigt en sneakpeak på kvällen. 
Med godkännande av födelsedagsdrottningen lägger jag ut lite pics.
Så ni vet att jag kommer få gå på en alldeles underbar fest ikväll.




Hösten är ju fantastisk. Har sagt det förut och jag säger det igen. Jag ÄLSKAR verkligen hösten! 
Som grädde på moset hade födelsedagsfamiljen fixat det mest makalösa cigarrtält som skådats.
Safarikänsla men med värmefläkt. Så synd att bilder aldrig blir rättvisa. 
Men tänk er mattor, cigarrlåda, belysning, soffor och fotöljer, filtar, kuddar. Lampa från Dis och buketter av höst. 
I just LOVE!!!

Jag bidrog med mini citronmarängpajer och minttryfflar. Maräng på begäran av födelsedagsbarnet och mint för att hon älskar det. Känns som mina små pajer fått gott sällskap!


Efter denna fantastiska föraning om kvällen åkte hela familjen ner på stan och drack varm choklad och lekte i stadsparken. Så härligt!

Nu ska håret lockas och lösögonfransarna på.
I kväll blir det långklänning och dansvänliga skor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar