söndag 19 maj 2013

Lille Francis

Syskonkärlek och blodsband

Francis, min lillasysters fantastiske son är på visit. Heeelt underbar liten kille och jag känner syskonkärleken, mosterkärleken och mammakärleken svämma över. Konstigt det där med blodsband, mina barn, andras ungar... Francis hör till vår flock, helt tydligt eftersom man känner instinkterna vakna så.


Morgonharmoni. Francis halvligger på mina ben och leker med ByggareBob, Tindra pysslar med sitt, pappan får roa sig med morgontidningen och jag kan njuta med kaffet, bloggsnickrandet och stunden.

Francis pappa är reklammakare, och Francis har satt tydliga avtryck även där. När ADn blev pappa klev lammet in i Tele2reklamen;-) Francis lämnar ingen oberörd.



För övrigt såg jag denna fantastiska bild som en kompis lagt upp på Instagram. Gillar ju horn och detta tog det hela till en helt ny dimension.

Staplefordpark



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar