fredag 19 september 2014

Vad är väl en bal på slottet..

Eller min tur kommer låter roligare..


Vissa veckor VILL man verkligen inte jobba. Men är man egen och har lovat så är det bara att gilla läget, packa jobbväskan och rulla iväg även om det känns som hela Uppsala är fyllt av fester just nu.

I kväll hade Herta vinmingel för sina stammisar. Såg lite härliga bilder och var såå ledsen att jag inte fick hälsa på Hannorna. Har dessutom hört att de har en superfin tunn Isabel Marant länk jag så gärna vill ha så nu får jag hoppas att den inte tagit slut.
I dagarna tre har Uppsala fashionweek och i morgon är det modevisning, Rådhuset visar upp sina kläder på Radisson. Där vill jag också vara,, men icke. Jobbar!

Nästa vecka öppnar Urban Collection (Uppsalas bästa inredningsbutik) upp nedervåningn. Sofia kör invigningsfest dagen lång och på kvällen är det premiärmingel med inbjudna gäster. Jag blev så glad när jag fick frågan men dessvärre ser det ut som jag missar även den tillställningen. Och för de som gillar Inredningsbutiken Tre Generationer bjöd de också in till mingel med bubbel och snittar samma kväll.

Dessutom är det roddigt med barnvakt när maken dessutom ska hinna en tur med Relationsbåten samma vecka..
Men vad är väl en bal på slottet som sagt.. Fast lite surt är det allt att jobba just nu.

Ska man vända på steken har jag något väldigt mycket roligare på G.

Det kommer ni får både se och höra mer om men jag kan ju i alla fall nämna att jag har outfiten klar för en förmiddag i Rom och en lunch med Anita Ekberg som guest of honor.
Jag har också en långklänning på en galge hemma inför en lyxig smokingmiddag på en lyxkryssare i medelhavet och ruvar just på en lunchstass att bära i Cannes.

Nästa lördag redan så det är inte så värst synd om mig ändå:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar