lördag 7 december 2013

Så är de äntligen mina - Isabel Marant Étoile

Slut på tjatet, men jag har väntat.

 
Ikväll, mitt under rykande stormen Sven smet jag ner till Herta.
Maken tog hand om barn och jag fick lyxigt dricka kaffe och mingla i julfin butik.
 
Underbara smycken, och finfina kläder.
På bara några dagar hade antalet tunnats ut ordentligt.
Isabel Marant Étoile har kommit till Uppsala.
HM i all ära, men priset skiljer sig inte väsentligt från äkta vara så jag är glad att jag väntat.
 
Älskar pennkjolar, skulle vilja ha det jämt. Lyckan total när det fanns EN kjol i fin denim undanhängd till en kund som ångrat sig och jag fick den. Och en collegetröja med tryck.
Härligt vårigt, fick följa med direkt hem:-)
Ett smycke i julpaket till värdefull person som jag tror uppskattar gåvan blev det också.
 

 
Men det var väldigt svårt att välja.. 
Jag var faktiskt tvungen att hänga undan en fantastisk blus (som det bara fanns en kvar av) och ett armband OM tomten skulle vilja känna sig generös innan måndag.
 
Nu vill jag röja i garderoben och slänga ut minst 10 plagg för att göra det nya välkommet:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar