torsdag 26 september 2013

UNT, fotoblixtar och ett underbart hem

Ingen dag är den andre lik

Det roligaste med att åka runt och hålla home shopping arrangemang är att man får hälsa på hemma i så många olika typer av hem.
Alla fina värdinnor som bakat eller lagat mat, tänt doftljusen och fixat till. 
Bjudit så många de känner och öppnat sitt hem.
Jag har ju själv haft en rad olika säljevent hemma hos mig och är därför ödmjukt medveten om att det ligger en hel del arbete bakom.
Betonar ju att det kan göras mycket enkelt, men det är alltid så fint ordnat.
Gårdagen var inget undantag.
Hannah Eikman, min kollega, var så fantastisk att hon på bara några dagars varsel lät mig och mina enorma klädställningar komma och fylla upp hennes vackra hem.
UNT ska göra ett inslag under ekonomidelen om Home shopping och därför fanns det både fotograf och journalist med på plats. Tror artikeln kommer i tryck slutet av nästa vecka för den som är nyfiken.

POMPdeLUX kunde inte fått ett bättre ställe att visas upp på.
Så mycket detaljer. 
Själv kom jag faktiskt av mig ordentligt av fotografens ihärdiga arbete.
Fullfjädrad linslus är jag med andra ord inte riktigt än;-)

Jag låter er följa med runt i ett DIY paradis.


Hannah har en helt fantastisk gillestuga, som ett 70-tals disco de lux. Galet vilka fester jag skulle vilja ha där!! Kameran glömdes hemma och mobilen (har ni hört det förut??) fixade inte ljuset så jag låter detta vara hemligt men under trappan fanns världens bästa myshörna att gömma sig i. Den kan visas upp.

Och i köket hängde ju bumlingen som en självklar detalj. Det här hemmet skulle ju inte varit komplett utan stringhyllor och minst en bumling.

TACK för titten Hannah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar