fredag 20 september 2013

Det finns inget så trösterikt som shopping.

Kontor

Köksstolar är ju som fördömt,, men en kontorsstol kan jag i alla fall bestämma mig för:-)

På tisdag nästa vecka kommer Maja Stina och en fotograf hit och då fick jag eld i baken igen.
Nu ska köksbord målas, dörrar målas, småbord målas.
Lampor köpas, tapet upp och kontorsdel installeras.
Helst också ett hallgolv in. 
Jag sorterar ungarnas rum som besatt och slänger som en galning. 
Det som inte säljs förståss.. Tradera är en helt galen guldgruva!

Vad vi inte fått gjort på ett och ett halvt år ska nu göras på en och en halv vecka.
Leveranstiden på stolen uppgavs vara 4-6 veckor.
Skam den som ger sig.
Tillverkas den av danskar borden den väl även lagerhållas i Danmark.
Och efter idogt surfande är den nu slutligen köpt och på väg hit. 
Från Danmark.
AAC10
All about a chair från HAY.
Vit vit med snurrben:-)
Inte heller Stringsystem är det lättaste. När Våla Magasinet dessutom behagar flytta precis när jag behöver dem som bäst.
EN ynka gavel saknas. Även den med en månads leverans.
Så nu är även den beställd och på väg från annat håll.

Upp och fatta penseln innan kvällens POMP visning.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar