torsdag 4 september 2014

Ilandsproblemet är löst, en stund i allafall.

Väskor överallt

Maken har senaste halvåret grymtat över mina väskor som ligger slängda överallt. 
Lite nackdelen med en öppen planlösning är att man passerar både soffa och köksbord, fåtölj och så en soffa och en tv-bänk på vägen till garderoben längst in i sovrummet. Så många hinder liksom..
Löste ju detta förra veckan med ett skåp i hallen.
Och nu har maken även fått dit en liten söt glödlampa så nu kan jag använda allihop precis som det passar.
Datorn får ju bara plats i den stora bruna,, och ska man på stan vill man ju bara ha en liten. Middag räcker det ju med plats för läppstift.. Ni vet... 
Nu ligger inte gårdagsväskan i en hög i hallen och datorväskan går snabbt att rycka tag i när jag ha bråttom. Och det har jag ju jämt.




Nu önskar jag mig bara den lilla chanelväskan som en guldkant när jag har ett så bra skåp:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar