lördag 22 november 2014

Veckan i instaformat

En snabbtitt i mobilen.

Veckan har fått med sig många high och en low.
Sparar low till sen, involverar pappa och sjukhus och känslan av att tappa fotfästet. Behåller detaljerna för mig själv och fokuserar på high.

Födelsedag är alltid roligt, även vid den jämna summan av 43.
Firades grymt. Bling i paket från både stora och små familjemedlemmar, lunch på Hambergs och middag med familjen. Och galet många grattisar på FB. Det är så roligt att jag lovar bättra mig att gratta alla andra på dagen!
Har också smygstartat julen på Plantagen. Julgran och julros till trädgård och en rumsgran inne. Åh vad jag älskar jul och adventstid!!
Igår var det även planeringskväll för makens stora partaj som smäller till nästa lördag. 
Blev så tagen på sängen av veckans low att jag helt tappade fattningen och gästerna fick ta med sig maten. Så tacksam!! Hemgjord pasta med alla tillbehör. MUMS!
Väninnan parkerade ngt udda denna gång, det tyckte även katten:-)
I morgon väntar ett annat stort äventyr men det berättar jag mer om när det är klart.
Hoppas ni har haft en härlig lördag, själv har jag kollat Carola och ska gå och lägga mig tidigt. Underbart!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar